RSS

Friday, January 2, 2009

Happy New Year!!

huhu..new year has come..actually, wanna wish all of you..SELAMAT TAHUN BARU ISLAM 1430 Hijrah(yang sering dilupakan) and also HAPPY NEW YEAR 2009!!

waa...im not suprise la bila orang tak ingat awal muharam..sedih sungguh..tau hari tu cuti, tapi tak tau cuti sebab ape..bila aku cakap cuti awal muharam, semua buat muka terkejut katak..they said, "what?berapa kali nak awal muharam?" then terpaksa la aku explain awal muharam tahun 2008 ni dua kali la bai..another part yang buat aku cam terkilan gak ialah tv programme..kalo new year mat salleh nih, 3 weeks before pun da macam2 cerita tayang kat tv,movie itu, movie ini..tapi kalo awal muharam, sadis je..1 hari tuh je la..well, what to do..

azam tahun baru?hehe..part nih la yang susah nak jawab..memerlukan critical and analytical thinking..apa yang kita inginkan dalam hidup?well, mesti ada jawapan yang berbeza..apa pun jawapan yang diberikan..semoga tahun ini lebih baik dari tahun yang sebelumnya, lebih banyak rezeki yang melimpah, lebih banyak kebahagiaan dan mostly penuh dengan keberkatan..amin..

HAPPY NEW YEAR!

1 comment:

SalizaKadir said...

happy new year too,darl!
azam perlu diusahakan

 
Copyright SUKA AKU?BENCI AKU? 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .