RSS

Monday, December 22, 2008

18th December 2008

aha! tarikh nih memang dinantikan oleh semua students part 8 bachelor of accountancy (hons.), uitm segamat..tarikh keramat nih la yang menjadi penentu masa hadapan kami..huhu..fenomena-fenomena seperti keguguran jantung,tak lalu makan, insomnia etc adalah fenomena biasa yang berlaku bila result untuk last semester nak kuar..aku pun mengalami benda yang sama..

pada tarikh keramat nih, orang pertama yang call aku, bagitau berita gembira yang dia da grad ialah CMP atau mahfuz..waa..kamu bikin aku takut dong mahfuz..congrats2!!sebenarnya, aku try banyak kali gak nak check result, tapi memang slow gile..around 6pm baru dapat check..sebelum tuh aku da seram sejuk cam nak demam da..aku da tak kesah la pointer bape, janji grad..

alhamdulillah..syukur2..alhamdulillah..ya Allah..aku grad jua..huhu..gembiranya hati tak terkata..hajat nak grad with pointer 3.0 above pun termakbul gak..alhamdulillah..thanx kepada lecturer2 yang baik hati..mark kertas jawapan aku yang tulisan mula2 je cantek, yang last2 da cam cakar ayam..hehehe..

dan juga..congratulations kepada rakan2 yang lain yang grad dengan jayanya..pasni da bleh cari keje ya..jumpa masa konvo nanti..aku doakan semoga kalian berjaya dalam hidup..amin..

p/s : to miss laila fairuz, congrats ya!!konvo nanti pakai selempang pink la ko..tapi kalo ko tak nak pakai, bagi aku je la yang pakai..hehehe..

2 comments:

SalizaKadir said...

laila first class eh?? ishhh bestnyee kan

Ani Azizah said...

yup..
3 stars seh..
best kn?
confirm dpt keje yg best!!

 
Copyright SUKA AKU?BENCI AKU? 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .