RSS

Monday, December 1, 2008

Hari ini dan semalam..

Hari ini..pagi2 lg..sebenarnya tak la berapa pagi sgt..hehe..aku ke ofis abah..saja je nak tolong2..then, abah panggil aku and staff lain..tetiba je dapat keje..waa..from now on, aku yang akan handle pasal kewangan syarikat..huish..seram jugak..banyak lagi yang aku tak tau..orang kata kena belajar la kan..takpe la..slow2..lama2 nanti pandai la..satu je yang aku terlupa nak tanya..pasal gaji..hehehehe..ooopss..

semalam lak, after maghrib..uncle aku buat majlis aqiqah untuk baby dia Mirza Irdyna yang tembam..ramai la orang datang..sedara mara lagi..cam biasa aku kat bhagian dapur..ngehee..well..majlis diketuai oleh atok aku dengan bacaan yasin, tahlil dan doa selamat..then bacaan berzanji oleh kazen2 aku, hafidz and ariff..pastu, cam biase la..makan time..menu=nasi beriyani n air biru yang sedap..kueh mueh pn sedap gak..huhu..lepas makan, tolong2 kemas la..then dalam kul 10.30 pm, kitorang balik ke rumah masing2..

1 comment:

Syah said...

Salam,

Apa susah keje akaun tu?? Kan ke dah expert FRS??

Salam Aidiladha

regards,
Saya yg tak hensem

 
Copyright SUKA AKU?BENCI AKU? 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .