RSS

Monday, December 1, 2008

all about TRUST!!

emm..cam da lame jek x update blog..baru lpas bace blog scott..yah..i love to read her blog lol :-) she have her own talent in writing..

TRUST NOBODY..betul ckp scott tuh..pe yg berlaku kt our housemate tuh memang tak patut berlaku..how dare ya kawan makan kawan..for me, kalo da berkawan tuh, selama2nya berkawan..aku pun tumpang geram, marah, sakit hati bila housemate sendiri diperlakukan seperti itu..whatever it is, jadikan la ianya 1 pengajaran yang berguna..

well, actually i'm not the type yg senang percayakn org..aku mudah suspicious kt org..aku tau xbape bagus, tapi ianya adalah satu langkah berhati-hati la..dan aku percaya pada instinct aku..i learnt a lot from other people experience..especially, from my dad..kesian banget sama abah deh..he's so strong..since aku kecik, sampai la da besar camni, mcm2 dugaan yang abah lalui..kesabaran, kematangannya sangat menyentuh hati aku..*tak sedar mataku mula berkaca2..semoga abah sentiasa diberkati Allah..amin..

also..ade 1 kes nih..kes mamat hensem..mula2 knal dia, aku da rase lain macam lor..aku layankan je..one day, dia ajak aku join MLM..aku mmg tak minat sgt MLM neh..tapi aku nak tengok la, dia neh betul ke tak..so aku pun menyatakan persetujuan..saje nak testing mamat neh..tapi duet n particulars aku tak bagi dulu..ribu gak la..aleh2 je cakap dia da depositkan duet untuk aku..ape kes neh?then, mintak aku bayar balik duet dia..aku mintak bukti la..hampeh..takde pun..huhu..memang nak menipu..harap je muka hensem..sebelum dia tipu aku, baik aku angkat kaki dulu :-p macam2 ragam yah..

No comments:

 
Copyright SUKA AKU?BENCI AKU? 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .