RSS

Friday, January 9, 2009

Prank Call

this morning i got a call..kl number..a guy intoduced himself as a reprensentative from an event management company (i don't really remember the company's name)..he said that currently the company are seeking for a management trainee bla bla bla and will be conducting an interview session..he said that he got my resume from jobstreet (aku terfikir, bila mase plak aku send resume kat jobstreet?) hmm..layankan je la..agaknya ada member2 tolong send ke, tak pun my auntie..then he offers me the job..cam real je kn?..he explained that i need to go for 6 months' training..if i show a good performance, then i can be one of the executive marketing..so i asked him la the basic thing..company based kat mana?interview session nk conduct ble..aku cam da caya la kan..dia ni cakap cam confident je..

then, he told me that actually i've been recommended by a friend of mine named MOHD FADHLI BIN OMAR..owh..BOY rupenye..aku pun jadi lagi caya la coz boy nih memang keje kat event management company..

tapi kan..bila dia cakap..ok, my name is MOHD FADHLI BIN OMAR..what?menyumpah2 aku..dalam hati je la..kurang asam punye boy....siot je..you know what, suara dia sebijik cam chinese..mengong!!terkena aku..ni kalo kat hot fm sure la aku terkena panggilan hangit..siap la u boy..u balik jb nanti, i belasah u!!boy tergelak besar..

actually, boy is a good friend of mine since primary school..kitorang classmate since standard 3..dia memang terkenal dengan kenakalannya, funny etc..dulu aku selalu kena buli buatkan homework dia..sampai sekarang pun aku selalu jadi mangsa usikan dia..hehe..boy boy..u never changed..pernah lost contact for almost 10 years..but orang kata ada rezeki nak jumpa lagi kan..2 tahun lepas kitorang dapat jumpa balik..tak lupa juga member2 yang lain..every time raya, kitorang akan beraya ramai..time raya je sume ada..yela..masing2 da ada commitment kan..terkenang kembali zaman kecik2 dulu..Sek. Keb. Ulu Tiram (alamak!lupa nak amek form masuk alumni..)..boleh tergelak sorang2 tau kalo ingat zaman sekolah dulu..

neh la geng2 kitorang masa kat SKUT:-

aku
Hajaribrohim Mahmud a.k.a aja - kat UiTM shah alam skrg
Ahmad Farid Amir Hamzah a.k.a ayep - da keje
Mohd. Rosdi Mohd Yusof a.k.a didie - keje kat MPJBT
Suhana Sanusi a.ka Nana - nak kawen bulan 3 neh..insya Allah
Boy sengal - currently working kt event management company
Muhd. Aizuddin Azmi a.k.a Abby - keje kat Dell KL
Mohd. Idzwan Latif a.k.a Yanz - sedara aku neh..keje kat TNB kl
Ummi Ruqayyah Abu Bakar a.k.a ummi - baru abes study
Anwar Sahrin a.k.a batman - kat UiTM shah alam
Shahrizal Wong Zulkifli Wong a.k.a wong - tak tau kat mana
Norafeeman a.k.a feeman - pun tak tau pecite sekarang
Valli a/p Subramaniam a.k.a valli - da keje
Haslin Elyana Roslani a.k.a haslin - kat kl..da keje kot..ni pun da tak tau cite..
Syed Mustafa Kamal Syed Sulaiman a.k.a Mus - tak tau
Mohd. hafizd abdul majid a.k.a apyd - da keje
Ismail Arshad a.k.a mael - keje
Hafizahtul Mushaddah Yusak a.k.a fieza - da kawen, da ade baby pun..comel baby dia..
mohd. reza bin ramli a.k.a ja - keje kat pasir gudang

ade lagi ke?rasanya cam da takde..kalo ade yang tertinggal, aku mintak maaf banyak2..tapi aku tak pernah lupakan korang semua ya..Friends Forever!!

p/s : Happy 24th birthday to MOHD ROSDI BIN MOHD YUSOF a.k.a Didie..bestfwen since primary school..Semoga panjang umur, murah rezeki, happy selalu dan sentiasa berada dalam lindungan Allah..amin..

10 comments:

SalizaKadir said...

hahaha zalim sungguh boy tu..tak tau ke dia yang kamu sangat teruja nak g interview hehe...memberi harapan palsu!

Ani Azizah said...

tu la pasal..
da kembang2 je ati nih tau..
excited nk g interview..
mengong boy tu..
geram shaye kt dia..

reza! said...

aku tertinggal

Toad McFroggy said...

ismail arsad lah syg.. hahahha
xpe, yang penting our friendship xde pape problem kan? heheh

iyan said...

hahaha....
ko lupe letak nama silva kumar...

Ani Azizah said...

a'ah la..siva kumar..
amne g ek bdak tuh?

Anonymous said...

saye la hajaribrohim mahmod :)

Ani Azizah said...

cik aja - ai budak sombong..

Frája Beha said...

hahaha!!
xsombong lah.
ingat.
namamu sentiasa terpahat dihatiku.
aku pun kena prank call ngan boy gak.
da 2 kali.
ko pun kan?
ehehehehe

Ani Azizah said...

aja - a'ah..sengal ek dia tuh..da xde keje agknye..dari kecik sampai bsar perangai dia cmtu je..huhu..pape pn, kte tetap bespren!BFF!

 
Copyright SUKA AKU?BENCI AKU? 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .