RSS

Friday, January 30, 2009

Blog ini saya punya..

Adalah dengan segala hormatnya perkara di atas dirujuk.

Sehubungan dengan itu, saya ingin memaklumkan kepada pihak tuan atau puan bahawa blog ini adalah kepunyaan saya.oleh itu, adalah menjadi hak saya untuk menulis apa-apa sahaja di dalam blog ini .Sekiranya pihak tuan atau puan tidak suka akan blog ini, maka tidak perlu baca atau melakukan apa-apa hatta komen sekalipun kerana ianya tidak akan dilayan sama sekali.

Kerjasama dari pihak tuan dan puan amatlah saya hargai.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,
Tuan punya blog

6 comments:

alien said...

hui, warning letter..
sabar cik.. hari jumaat byk bersabar, byk pahala dapat..

Ani Azizah said...

haha..
no lah..
saya bagitau secara formal je..
suke ati lol org nk pk ape..
tapi org tidak boleh menidakkan yang blog ini saya yg punye..
ngehee..

alien said...

ya, saya percaya ini blog incik..
saya tidak menidakkan..
heheh

Ani Azizah said...

=P

SalizaKadir said...

hahahahaha I WILL OWEZ LIKE this entry!!!!

Ani Azizah said...

scot - shaye sekarang pakar menulis surat rasmi..hehe..

 
Copyright SUKA AKU?BENCI AKU? 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .