RSS

Monday, May 25, 2009

Pre-Convocation : Part 1

Bila nak konvo nih, tau la kan, kena gi ambil jubah * aku rasa pembaziran wang ringgit berlaku di sini kerana terpaksa berulang-alik dua kali.hope that after this UiTM boleh consider la.bukan semua orang ada duit ^-^*

on 23rd aku gerak ke shah alam around 11 a.m. ngam2 sampai sana dekat2 kul 2.before that dah calling2 budak2 dulu - scott, pearuz, mahfuz, pejal etc. pearuz dah ambil dulu, so..tinggal aku,scott, a'an and anis je..suasana agak kecoh la coz dapat jubah besar.mula2 aku dapat 'S' size, bapak labuh tak nampak kaki. then, aku dapat tukar 'XS' * jangan jeles scott kerana aku semakin mengecil..ngehee..*




lepas ambil jubah, sambil tunggu mahfuz, sal and mar selesai urusan ambil jubah..kami melepak la, sambil bergossip.kejap sana, kejap kat sini, da cam pelarian pun ada gak..walaupun muka semua da berkilat, tapi kami masih maintain!ahaks! * snap gamba adalah rutin wajib!*





jadi, setelah berbincang, kami sepakat untuk gerak mencari nyam2 dalam kul 4+..




2 comments:

SalizaKadir said...

haila.bestnye waktu tu.sembang2 borak2 macam takde masalah

Ani Azizah said...

skrg nih bnyk masalah..
terutama masalah poket..
hahah..
syg, ble nk blnje i nih?

 
Copyright SUKA AKU?BENCI AKU? 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .