RSS

Friday, May 8, 2009

Kisah Bulan dan Bintang : Part II

aku almost terlupe nak upload pichas bulan dan bintang kerana dek kesibukan kerja..
nah!tengok puas2 ye..




^BinTang^







^BuLan^




Cute kan diorang nih?sekarang da notty..lari sana, lari sini, lompat sana, lompat sini..asyik bergurau je diorang nih..tak tau takut ngan tommy & johnny (diorang ni dlm cage, nak takut apenye ek Bulan,Bintang..hehehe) tapi tak tau la..hati aku rasa cam happy sangat tengok diorang nih..kerana saya sayang mereka semua, Tommy, Johnny, Bulan dan Bintang..tidak dilupakan Si Manis juga..so kepada sesiapa yang nak bagi present mother's day kat aku, boleh la berbuat sekarang..hehehe..
setiap hari diorang nih akan dikeluarkan dari cage by rotation..in the morning till afternoon, johnny's turn..then, petang aku balik keje, bulan dan Bintang punye turn..after maghrib, baru tommy..but depends la..
nak dijadikan cerita, weekend ari tuh..1 umah cari johnny..mane la dia..sejak dia kena castrade nih, tempat main2 dia kawasan rumah je (betul cakap Dr. Joe la)..biasanya dia suka duduk bawah kerusi, bawah meja, bawah katil..but then ari tuh semua tempat da cari da, tapi tak jumpa..at last, nenek aku yang jumpa..memang la tak jumpa kalo cari bawah katil, sebabnya dia tido atas katil..wakaka..tak nampak coz dia tido belakang bantal..syoknye tido!
p/s : yan, ko nak sangat tengok bulan dan bintang, datang la rumah..

No comments:

 
Copyright SUKA AKU?BENCI AKU? 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .