RSS

Monday, May 4, 2009

Kisah Bulan dan Bintang

last saturday i adopted two persian kittens..
sangat somel..geram tengok diorang nih..
so..the male i called BINTANG, and the female i called BULAN..
spontan je aku bagi nama kat diorang nih..hehehe..
umur baru lebih kurang 2 months la..
mula2 bawak Bulan dan Bintang balik rumah, waktu tu malam la..
nenek aku tak cam membebel lak kan..
da cam farm kuceng kat rumah tuh..
aku da ada tommy& johnny, also si Manis kuceng atok aku tuh pun aku bela skali..
together with Bulan dan Bintang, ada lima kesemuanya..
ala..sikit je tuh..
but nenek aku tak jadi nak marah sebab Bulan dan Bintang nih somel sangat..
terkedek2 lari dan tak takut orang langsung!
so, malam tuh aku setup cage diorang..
but after this kena tukar cage dengan tommy..
coz diorang nih ade potential nak membesar cam tommy..
hehehe..
aku sms scott and peruz..
diorang suh send pic Bulan and Bintang..
tapi malam tuh tak dapat snap gamba, Bulan and Bintang tertidur..ala somelnye!!
geram!geram!geram tengok!
so..malam tuh dengan rasminya Bulan and Bintang jadi part of my life..
akibat daripada itu, sinus aku menyerang..hikhik..sampai bengkak mata..

p/s : owh ya..pichas Bulan and Bintang?surprise..nanti aku upload yah!

3 comments:

iyan said...

ani!
nak tgk!
tommy pun da lama aku tak belek2...
ni ko da ade yg br pulak...
nnti bulan dan bintang berhasil...
jgn lupe sedekah kat aku...
nnti marah pulak nenek byk sgt kuceng kat umah...
hehehehe...

Ani Azizah said...

hehe..jap2..
nnt aku upload pics diorg..
hehehe..
kalo ko nak hasil diorg, bayarla..
hehehe..
tommy aku ingatkan nak kawenkn ngn kuceng ibu..nak sahkan dia gay ke x..hehe..

SalizaKadir said...

hehe nati dia dapat babies bagi nama matahari..sunshine..sky..rainbow and maybe the planet names like venus or pluto.OMG!!!i really like it!!i REALLY REALLY like it!

 
Copyright SUKA AKU?BENCI AKU? 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .