RSS

Friday, May 22, 2009

adam lambert vs kris allen

semalam aku mc..so 1 hari duk umah - resting sambil watching tv.
aku tak sure la either american idol the grand finals @channel 711 yg aku tengok semalam tuh siaran ulangan atau tak.
tengok je la.
tak puas hati beb!
mula2 aku ingatkan adam lambert ngan danny gokey yang gi final..
ternyata danny terkandas kat top 3..

so, finalist - adam & kris..

adam tuh memang aku da expect la dia gi final coz aku minat dia sejak awal lagi and dia nih unique and original, bak kata simon kan..
aku suke gile masa dia perform untuk theme motown.
pergh~ melting wooo~
and performance dia every week memang mengancam!

kris ni plak aku budget da terkeluar masa top 4.
tapi jangkaanku meleset sama sekali.
maybe dapat vote sebab muka hensem.
* tapi adam pun hensem!heh!

so, masa perform kat final, memang nampak performance adam lebih bagus daripada kris.
masa dia nyanyi ngan band kiss tuh..
mak aii!dah cam lead vocal band tuh plak * even aku tak suke dia pakai kasut platform or bleh dikata wedges cam pompuan tuh and baju yang ada kepak tuh,and gitaris kiss yang asyik jelirkan lidah :P
pape pun performance dia memang mantoppp!
setakat nih la, bagi la lagu genre ape pun, aku tengok adam memang belasah je - boleh nyanyi beb!versatile!


and kris pun aku tengok berbakat..
just in my opinion, dia menang sebab maybe fans Danny Gokey yang banyak vote..
haha!
sorry kris, bukan tak minat u, but i prefer adam..
whatever it is, congratulations for both!


p/s : satu faktor lagi yang memungkinkan american tak vote adam - maybe kenyataan dia beberapa hari sebelum grand finals - saya bukan lah lelaki sangat.. erk~

kris allen & adam lambert



No comments:

 
Copyright SUKA AKU?BENCI AKU? 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .