RSS

Monday, February 2, 2009

eee...scary..

kejadian nih aku nampak time nak gi office this morning from my grandma's house.. uma nenek aku nih kat area yang berbukit, so nak kuar dari simpang umah tuh kena naik bukit la..masa aku kuar simpang tuh, nampak ramai orang and sedikit jammed la..

aku nampak..sebuah lori terbabas ke tepi..

tiba-tiba..

mataku tertancap ke bahagian bawah lori..

korang tau tak ape yang aku nampak?

aku nampak seorang manusia di bawah lori tersebut..

directly nampak badan dia da tersepit kat shaft tayar lori tuh and tayar lori kat muka dia..

SCARY GILE!! mengucap terus aku..lailahaillallah..

aku tak dapat bayangkan kesakitan yang dia tanggung sebelum dia menghembuskan nafas yang terakhir..

so..kepada motorist kat luar sana, tungganglah dengan cermat..ingat orang yang tersayang..

7 comments:

alien said...

innalillahi wainnailaihi rajiun..
(betul ke eja)
setiap yg hidup pasti akan mati..

iyan said...

ko amek la gambar...
br GORE!

Ani Azizah said...

alien - yg mati eksiden tuh org india lol..shaye dengar cite pagi kejadian tuh dia sebenarnya baru lepas mencuri..agaknya takot kena tangkap, tuh yang bawak moto laju then malang nasibnya, kena langgar lori plak..da karma dia..

yanz - a'ah amek gambo ek..banyak la..dua hari aku tak lalu makan sbb teringat2 je..

alien said...

err, leh guna pakai utk org india gak kan..

kene bayo cash jer kat dunia kan. Insaf..

Ani Azizah said...

alien - insaf..insaf..nenek shaye pun slalu cakap..takpe, biar orang buat kte..kte jgn buat tak baik ngan org..nanti esok lusa kan ade la balasannya..tapi setakat nih la..berdaulat gak shaye neh..hehehe..org2 yg buat tak baik ngn shaye mesti dapat balasannye..bukan shaye doakan, tapi tuh la yang berlaku..

lagipun, allah itu kan maha besar, maha adil..kite neh sume manusia biasa..

alien said...

ya, kita cuma hamba yg lemah.
berdaulat.. cam ade darah2 diraja je..
hehehe

Ani Azizah said...

alien - ngehee..

 
Copyright SUKA AKU?BENCI AKU? 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .