RSS

Thursday, February 5, 2009

Inilah bukti kasih sayangnya kepadaku..

dahulu..
kamu baik sekali sama aku..
kamu manja sekali sama aku..
kamu pandai mengambil hatiku..
kamu senantiasa ada bersamaku ketika waktu susah mahupun senang..
tetapi mengapa sekelip mata dirimu berubah?
kasih dan sayangmu tidak seperti dulu..
ku tidak menyangka dirimu sekejam ini..
sampai hatinya kamu memperlakukan diriku ini semikian rupa..
setelah aku memberikan segalanya..
inikah balasanmu?
tidakkah kamu tau ianya menyakitkan..
sakit..sakit..tersangat sakit..
sakitnya luka berdarah..
tetapi mengapa ku masih lagi menyayangi dirimu..
aku tidak mampu membiarkan hatiku untuk melepaskanmu..
oh tidak..aku tidak bisa..
ku sanggup bila aku jauh dari sisimu..
terima kasih......




Tommy..






p/s : tak tau nape tommy cakar aku lagi..

last year sampai kena stiches..

sakit seh..




12 comments:

alien said...

tommy yg nakal..
carikan la teman bergaduh..

iyan said...

tommy nak berbini...
bukan teman bergaduh!
itu yg de cakar kau!

latahzan-hanisah said...

alahai, shedih nye
nape tommy sungguh beremosi tuh
ade org yg dah ganggu perasaanye kah?

Ani Azizah said...

shaye la teman bergado dia..
dia sgt pantang nampak kuceng lain n kalo org yang tak kenal dinasihatkan jgn pegang dia..
ari tuh neighbour shaye kena geget wrist dia..berlubang twos..darah jgn cakap la..penuh lantai umah..
shaye da cakap jgn pegang tommy..
tapi neighbour shaye tuh xnk dengar..
tapi kan kalo ngn lelaki dia ok..
gay agaknye tommy neh..

Ani Azizah said...

iyan - aku tengah cari calon yg sesuai untuk tommy lol..kena cari yang besar sama cm dia..ade la 1,2 calon tapi nga cari lagi..aku kalo boleh nak cari kuceng betina kaler putih..huhu..demand..

latahzan - tak tau la shaye nape ngan tommy..ari tuh shaye takut dia cakar muka, jadi tercakar tangan lol..kalo cakar muka, abesla saham shaye..hahahah..

alien said...

seb baik saya laki..
tommy takut kene sepak ngn org laki, kan laki bese ganas..kucing jahat selamba sepak cam bola..(saya xcamtu)..
tommy tahu, sbb tue die buat2 alim depan org laki..

muahaha..
nak kene ko ye tommy..
(sambil mengepal2 buku lima)

reza! said...

sbb tu aku tak bela kucing..
huhu

Ani Azizah said...

alien - awk kepal2 je kan buku lima?hehehe..tommy tak penah kne pukul..tuh yg lemak je dia..da same banyak ngn lemak kat badan dia..ngehee..

tommy tuh manje banget..dia jeles kalo shaye manje2kn kuceng laen..gagagaga..

ala..lagipun tommy kan kuceng..mane ade akal cam kite manusia nih..kalo dia rasa insecure, mesti la dia bertindak mengikut arahan!!self defense..

tapi shaye je la yg jd mangsa nye..ngehee..

Ani Azizah said...

reza - hehe..aku tau ko takut kuceng..gagagag..

alien said...

betul tue, xelok pukul@siksa binatang..karang binatang tue doakan kita, di timpa musibah pulak kan.. dapat balasan.

oleh itu sayangi binatang peliharaan anda..

SalizaKadir said...

hehe saye rase saye setuju ngan iyan =D mesti tommy sebenarnye dah penat cakap 'mama...i'm OLD.i need a girl' heheheh

tangan saye ni ade satu scar gak yang panjangnye lebih kurang 7cm.setiap orang yang nampak mesti tanye what happened.claws tommy bahaya okeh leh masuk icu.

Ani Azizah said...

alien - betul3..kuceng juga makhluk allah kan..jgn kamu tak tau, sebenarnya kalo kita sayang kat haiwan2 nih, diorang mendoakan yang baik2 untuk kita..

saliza - ala tayang2 mama scot..tak pe, buat kenangan je scar tuh..heheh..

 
Copyright SUKA AKU?BENCI AKU? 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .