RSS

Wednesday, September 15, 2010

Kenapa raya kali ini tak best?

Sebab saya jatuh sakit dan akhirnya dimasukkan ke hospital kerana denggi.
Tak dapat makan ketupat banyak2, tak dapat raya juga.


Saya dimasukkan ke Hospital Penawar Pasir Gudang kerana demam tak baik-baik-denggi. Tetapi setelah saya membuat muka comel2 dan muka buat2 cam dah baik, saya dibenarkan pulang ke rumah. Admit 1 hari je.14/9 - 15/9..hehhehe..Terima kasih kepada doktor & nurse2 yg baik. Saya lebih tenang di rumah. Duduk kat hospital tuh boring la. Amek darah dah entah bpe kali, drip entah bpe botol..

Buat family dan kawan2 yang datang melawat, terima kasih ya!Saya sayang kalian!
Terima kasih gak kat adik saya yang menjaga saya..


Sesungguhnya sakit itu menghapuskan dosa.

12 comments:

Anonymous said...

dokto tgk ni budak ni degil! hahah! :D

get well soon!!

Anonymous said...

U skang caner? Dah ok lom?wEr u now?


-mr-

Ani Azizah said...

aja : dah baik da.bweekk!hahaha..

mr : alhamdulillah..da beransur sihat..just cepat penat..skrg ni rest kt uma je..next week monday bru kembali bekerja spt biasa..

SalizaKadir said...

nasib baik dah boleh discharge awal..kalau tak memang seksa kena tahan tu

ada one time tu aku gi melawat my mom's frn kena denggi,kebetulan masa dtang tu doc tgh nak masukkan ubat (antibiotik lalu veins tu) macam aku yang nak pengsan

hishh

Anonymous said...

Owh..okay.. Jgn lupa minum air suam byk2... Jgn sampai bdn tu de-hydrate.. jgn degil makan ubat, jgn lawan ckp org tua yg suh berehat.. X payah fikir benda2 lain lg selagi x recover..(Byk plak I bebel) hahaha.. Tp please take it seriously..

-mr-

Ani Azizah said...

scott : masukkan ubat tuh la aku rse cm nak bertukar je..pedih seh sbb ikut vein, xleh nk ckp rse dia..

mr : alhamdulillah, dah sihat da..n da boleh bekerja..hehhe..xleh la tinggal ofis lme2..ntah hape jadik ntah..

grOundnUt said...

sib bek cepat² ke hospital...kalau tak..sure tak leh raya langsung...anyway...get well soon!^^

Ani Azizah said...

mr groundnut : thanx :)

Unknown said...

HANYA UNTUK BERKONGSI OK...
Menonton tv pun boleh dapat duit!!! Bagaimana tu?
Tengok ke akaun bank, wang masuk $2000.00.
seminggu kemudian tengok ke akaun bank lagi,
wang masuk lagi!! Tapi kali ini $3400 pulak.
Betul ke ni? Boleh percaya ke?
PERCAYA ATAU TIDAK ANDA BOLEH TENTUKANNYA SENDIRI!!!

http://www.UntungPantas.com/?id=fbi733 (jangan lupa untuk ADD TO FAVORITES supaya senang untuk anda datang kembali.)
SEMOGA SELAMAT SEMBUH DAN TAK KENA DENGGI LAGI...

Unknown said...

skrg dah ok... nice entry

Unknown said...

dah ok... nice entry...

Unknown said...

nice entry

 
Copyright SUKA AKU?BENCI AKU? 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .