RSS

Tuesday, July 20, 2010

Kejam!Kejam!Kejam!

Sebentar tadi aku menonton video di Facebook,tu pun tak abes nonton (tak sanggup rasanya) - di mana seorang perempuan telah dengan bangganya memijak seekor anak kucing dengan kasut tumit tingginya sehingga MATI!

KEJAM!
KEJAM!

Apalah salah anak kucing tu? Nih la yang dikatakan manusia berperangai lebih daripada binatang. Aku betul2 marah. Naseb baik perempuan tuh-masa dia buat perangai haram dia tuh-bukan depan aku. Kalau tak, confirm dia dah rasa kaki aku.

Bukan nak doakan, tapi 1 day dapatlah balasan. Tak kat dunia, kat akhirat.

Sesiapa yang menzalimi makhluk2 Allah pasti akan menerima balasan yang setimpal!
- Aku tak tau nak cakap apa -
Sedih~

p/s : Rasanya tak perlu aku post video tuh kot.Buat aku teringat2 jek..

1 comment:

alien said...

ape kes pijak kucing~
brani pijak anaconda kat hutan amazon la..

 
Copyright SUKA AKU?BENCI AKU? 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .