RSS

Friday, July 30, 2010

Bakat Terpendam

Jangan tak tau saya mempunyai bakat terpendam :P
Selain pekerjaan yang saya lakukan sekarang, saya juga membantu Mummy saya - Mak Andam di kedai beliau.Hehe.Pasang pelamin, deco khemah, make-ups etc.
Yang paling saya suka ialah make-ups.
Ianya merupakan salah satu cara to release the tense of workloads at the office.
Menconteng muka orang (make-up) memberikan satu perasaan yang menenangkan =)


Miera - Di hari pertunangan beliau





I had fun.Saya suka!

3 comments:

Anonymous said...

Sy pun suka bila awk suka! :D

Reyna Ren said...

kalau aku nak suruh kau mekap mase aku tunang nanti kau sanggup datang KL x? hahaha.

Ani Azizah said...

anonymous : siapakah gerangan wahai encik/tuan/puan/cik anonymous?heheheh..

yin : boleh tapi ade caj pengangkutan & penginapan..hahhaha..demand!

 
Copyright SUKA AKU?BENCI AKU? 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .