RSS

Friday, July 23, 2010

Air Jampi 'Kaw' Punya!

Semalam atok aku buatkan air jampi 'kaw' punya untuk aku. Kata beliau, biar hati n fikiran aku tenang dan tak celaru lagi.

Kata beliau lagi, air itu mesti diminum sebelum tido. Sebelum minum baca selawat 3kali, then tinggalkan sikit buat basuh muka.Aku turutkan.

Hasilnya?Wah!Pagi ini aku terasa seperti tiada lagi kecelaruan itu. Alhamdulillah-syukur kepada Allah.Aku jadi lebih bersemangat-kalo tak before dis g opis cam nak taknak je,fikiran melayang2,entah apa2.

Terima kasih Ya Allah..Terima kasih father (panggilan manja atok aku)..Hee..

1 comment:

Anonymous said...

Hehehe.. Bagus la... Tp niat tu biar betol Lillahirobbil'alamin k.. :)

 
Copyright SUKA AKU?BENCI AKU? 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .