RSS

Wednesday, May 5, 2010

Senangnya Dalam Hati :)

Syabas dan tahniah diucapkan kepada Cik Saliza Kadir yang telah pun selamat bertunang dengan pasangannya Encik Iqbal syukor. Akhirnya, impian Cik Saliza semakin hari semakin menjadi kenyataan. Insya Allah.Nampak gayanya Cik Saliza kenalah menambah koleksi buku masakan SAJI itu. Hehehe..

Majlis Pertunangan tersebut berlangsung pada hari Sabtu, 24 April 2010, lebih kurang pukul 2.30 petang. Mereka berbalas dulang hantaran 9 berbalas tujuh. Tema hantaran pihak lelaki kepada pihak perempuan - pink putih, manakala tema hantaran pihak perempuan kepada pihak lelaki - turqoise putih. Untuk hantaran pihak perempuan, 6 daripada 9 dulang adalah hasil air tangan aku --> promote nih!, manakala 3 dulang lagi adalah hasil kreativiti Cik Saliza sendiri, dibuat last minute. Hahaha.But yet still nice n sempoi! Untuk majlis pertunangan ini, saya bertindak sebagai engagement planner terjun. Hahahhaa.

Pada hari itu, Cik Saliza mengenakan persalinan berwarna pink, dan make-up oleh Kak Rina. Terus transform muka Cik Saliza kita :) Tantek!


Walla~

Sungguhpun hari itu panas, majlis tetap berjalan dengan meriah. Syukur Alhamdulillah. Kepada Cik Saliza, saya ucapkan selamat ke jinjang pelamin. Saya doakan kebahagiaan kamu. Amin.

P/S : Cik Saliza bolehlah lantik saya sebagai wedding planner plak lepas nih..Hahahah..Lepas nih, siapa pula yang akan terkena penyakit merebak nih?

No comments:

 
Copyright SUKA AKU?BENCI AKU? 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .