RSS

Sunday, April 4, 2010

Masih Lagi Dengan Perkahwinan

Nampaknya episod kawan-kawan aku kahwin tahun ni memang menjadi2.Hehe.Dah sampai seru dah.Benda baik kan.Tahniah diucapkan kepada Pengantin-Pengantin Baru di bawah ini. Semoga berbahagia dan berkekalan hendaknya sehingga akhir hayat kalian.Amin.

27 Mac 2010,Ulu Tiram - Majlis persandingan Azie berlangsung meriah even pada masa itu blackout.Satu Taman Murni, Ulu Tiram terputus bekalan elektrik. Namun semuanya berjalan lancar. Azie sangat cantik hari itu dengan busana putih pinknya.

 
Yang baju pink tuh coming soon..

Dulu Azie satu sekolah dengan aku dari sekolah rendah, sekolah menengah dan sekolah teknik. Kiranya Azie teman main guli,main getah,belon acah sama2 ar dulu. Lepas SPM da lost contact ngan dia. Ada la terserempak sekali dua kat town, yelah..Time tuh kitorang semua study lagi kan. Baru2 nih je jumpa kat FB..Alhamdulillah...Selamat berbahagia Azie!

28 Mac 2010, Felda Linggiu - Yang ni pulak majlis persandingan Kak Elly. Kak Elly nih dulu satu office ngan aku masa praktikal. Terlanjur aku nak jmpe budak-budak office masa praktikal dulu, aku pun gi la..Huish, riuh rendah jadinya.Havoc gila kitorang!Habis pelamin orang!

Tahniah Kak Elly!
Yang sebelah kiri aku tuh dah pernah naik pelamin dah..
Katanya,mengimbau kenangan silam..

Nota kaki : Kalau la bakal mak mertua nampak ni,cancel la jawabnye!hikhik..

2 comments:

iyan said...

ramai betul kawan-kawan kahwin lately nih...
agaknya skang ni tengah musim mengawan kot?

Ani Azizah said...

ko ble lagi nak mengawannye?hahahha..

 
Copyright SUKA AKU?BENCI AKU? 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .