RSS

Saturday, April 3, 2010

Dari Pagi sampai Malam : Part 2

Okeh.Sambung entry tadi. Kat mana tadi ek?Hah, after dat kitorang gi la dating ngan Mahfuz jap kt Sushi King KLCC. Makan dan makan coz after dis aku dan dia nak ke RHB Learning Center Bangi. Jam menunjukkan hampir pukul 8 dah. Dalam hati berkata-kata, "Pukul Berapa nak balik JB ni?Sok keje..Hahah.." Tahu pulak jalan. Seb baik la girlfren aku Siti Fairuz a.k.a Pear tuh duk Bangi. Suh la Pear hantarkan..Amek dia kat umah..Terima kasih Cik Pear..Masa on the way ke Learning Center tuh, baru la aku tau ade roundabout pukul 7.30.HAHAHAHA :D

Korang tengok plate Mahfuz..Huhu..

So, after hantar dia kat RHB Learning Center, aku ngan Pear mula la gatai kaki nak berjimba..heheheh..Ajak A'an sebab dia kate teringin sangat nak naek kete baru aku.Ok A'an, pergi balik RM 10 je..kawan2 punya pasal..So, amek A'an kat uma dia Presint 9, Putrajaya then g la makankat Foodcourt Presint 9..A'an open table seh..Langkah kanan kitorang..Western food tuh!hehehe..Terima kasih A'an yang kami sayang..heheheh..wink2 ^^

Besar gile Chicken Chop dia!


Taukeh Besar malam tuh!


Apabila muka sudah kenyang..

Hajat nak pulang ke JB malam tuh jugak terpaksa dibatalkan. Penat~ Schedule penuh satu hari. Haha. Maka aku bermalam sahaja di rumah Pear. Pillow talk sampai tertido..Esok awal2 pagi, around 7 am aku bergerak pulang ke JB terus g ofis..
Sekian..

No comments:

 
Copyright SUKA AKU?BENCI AKU? 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .