RSS

Friday, May 21, 2010

Remuk Redam

Sejak dari hari itu aku tahan, cuba untuk menjadi kuat, tetapi semalam manik-manik jernih gugur menyembah bumi. Hati remuk redam dan kecewa. Aku tidak boleh terlalu mengikut perasaan remuk redamku ini kerana banyak lagi tanggungjawab yang perlu aku penuhi dan lakukan. Ketika ini aku cuba bertenang, bertenang dan bertenang. Berlakon seperti tiada apa yang berlaku. Semuanya hanya berlegar-legar di dalam hati. Kata-kata semangat dari mak, Kak Nuri dijadikan perangsang supaya aku menjadi lebih kuat menghadapi dugaan-dugaan yang mendatang.

Sesungguhnya, kasih sayang itu tidak boleh dijual beli. Dan tidak mudah bertukar ganti.

1 comment:

SalizaKadir said...

oloh nape ni yang?shian je i baca entry ni...

 
Copyright SUKA AKU?BENCI AKU? 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .