RSS

Friday, March 19, 2010

Chicken Chop Lima Hengget!

Actually dah lama gak aku teringin nak makan kat Hutan Bandar JB yang terkenal ngan chicken chop 5 henggetnya tuh..Siap masuk paper lagi tau!Beberapa kali juga plan nak makan kat sini tergendala. But finally dapay gak la rasa.

Pemergian kali ini hanya disertai oleh aku, Yati dan Anom. Abong datang lewat sedikit. Sebelum tu dah call Jijie, tapi beliau pulang ke kampung. Call Dato' Mamat pula, beliau sedang dating :D hehehe..

Pada pendapat aku memang layak la chicken chop tuh berharga RM 5..Nak kata sedap, tak jugak. Semua pun tak abes makan. Tak tahu la kalo tukang masak kurang deria rasa pada ketika itu. Wallahualam..




2 comments:

Mr feckry said...

layan gak cikencop tu...

Hafiz Yusof said...

chicken chop..fav i ni

 
Copyright SUKA AKU?BENCI AKU? 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .