RSS

Friday, November 20, 2009

Adilkah?

Aku dikatakan berpura-pura?
Aku berpura-pura?
Ya Allah..Tidak pernah sekali terlintas di hati aku..
Apa yang aku buat semuanya dari hati aku..
Ikhlas..Aku ikhlas..
Aku hanya ingin melihat,membuat orang-orang di sekeliling aku bahagia..
Berapa sahaja harganya, aku sanggup bayar hanya untuk melihat orang-orang yang aku sayang itu bahagia..
Itu sahaja niat aku..
Tetapi aku telah disalah ertikan..
Adilkah bagi aku?
Ya Allah..Engkau sahaja yang tahu..
Kau tetapkan lah hatiku ini Ya Allah..

2 comments:

Suhaila said...

woah ani... dunno dat life been quite hard when all u want to do is to help people. dun worry ani, Allah tau bila kte mmg ikhlas nak menolong. let people be wat they want to be. suckers, posers or watever. but never let them be the destroyer of our own faith k babe? ;)

SalizaKadir said...

huhu betul
and we can never satisfy everybody like they can never satisfy us.so deal with it.kalau terlalu fikirkan cakap2 orang akan membebankan kpala kita je.

if they dont like it tell them to buzz off!

 
Copyright SUKA AKU?BENCI AKU? 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .