RSS

Friday, January 8, 2010

Kurang Faham, Tidak Faham..

Geram.Sedikit kuciwa.
Gambaran perasaan ketika ini. Entahlah. Aku ke yang tak faham, atau aku ke yang kurang faham? Kepada sesiapa yang mengenali aku, yang sebenar-benarnya aku, pasti mereka tahu yang aku ini orangnya tidak berkira. Mana yang boleh tolong, aku tolong. Pada aku la, hari ini hari mereka, entah esok lusa hari aku pulak kan. Tak siapa tahu. Tapi, yang aku pelik, bila masa aku betul-betul memerlukan pertolongan, masa ni la. Semua mengelak. Bukan nak mengungkit tapi benda ni membuatkan aku berfikir. Fikir, fikir dan fikir. Berkira sungguh dengan aku.

Ok. Tak pe. Terima kasih daun keladi.

2 comments:

Hafiz Yusof said...

kwn susah mmg susah nk dicari..kwn time senang sgt sng nk cari

Ani Azizah said...

ye betul..tidak dinafikan lagi cik embun..haish..nasib badan..

 
Copyright SUKA AKU?BENCI AKU? 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .