RSS

Friday, January 8, 2010

Cinta Balqis atau Cinta Hassan?

Addicted~

Mula-mula aku tak berapa nak follow sangat cerita ni. Tapi, lama-lama best pulak. Da nak smpai klimaks cerita kan. Menceritakan tentang Balqis yang mencari cinta sejatinya. Tanpa disedari cinta itu di depan mata. Yang paling aku kesian kan, si Hassan tuh la. Punya la sayang gila si Balqis nih. Dah terlepas sekali, ni bakal-bakal nak terlepas sekali lagi gara-gara ingatan Ezany dah pulih.

Kepada Hassam, mencintai tak semestinya memiliki.
Kepada Balqis, open your eyes darl.
Kepada Kak Senah, aku nak cili-cili mulut ko tuh. Hish, geram aku!
Kepada yang follow cerita nih, selamat menonton!


2 comments:

SalizaKadir said...

huhu betul2..dulu aku pun tak brapa follow citer ni.dah lama tu makin best pulak

kesian kat hassan & kesian kat balqis jugak..susah dia nak bukak pintu hati untuk hassan..tapi bila dah nak terbukak chenta datang balik..kesiannye T_T

Anonymous said...

aku pun tgk jugak. aku menyampah tgk balqis, sangat lemah! apa la!!tapi dah balik hostel, dah xleh tgk tb. kesian aku.

 
Copyright SUKA AKU?BENCI AKU? 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .