RSS

Friday, December 25, 2009

Musim Mengawan

Well, nearly end of the year, it's musim mengawan..hee..Ramai schoolmates, coursemates and mates yang lain getting enggaged and married..Waaa~ Ade majlis yang aku dapat hadiri ada yang tak..Mintak ampun mintak maaf mana yg aku tak sempat menghadirkan diri tuh ye..

Congratulations to Syaza & fiancee..
Congratulation to Huzaidah & fiancee..
Congratulations to Jijie & Bard for their engagement..
Congratulations also to Arziana and husband..
Congratulations to Kak Ain and Husband, Bakri..
^-^

Aku suke tengok org kawen nih..heee ^^
Aku?
Masa Depan Akan Datang Dengan Sendirinya :P

So, tomorrow i'll be attending my coursemate's engagement..Miss Farhana Zainal..Sungguh tidak disangka ya Fana..hee..Mesti Fana sedang berdebar-debar sekarang nih..Untuk Farhana, Congratulations my dear friend..heee..I'm happy for you..See ya tomorrow!

No comments:

 
Copyright SUKA AKU?BENCI AKU? 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .